i really see you upside down

första gången jag skriver blogg på morgonen tror jag.
sitter och sminkar mig just nu, dricker kaffe och lyssnar på mix megapol.
som varje morgonnnnnn.
har satt på mig tre par långkalsonger och fyra tröjor.
för att jag inte ska frysa när jag går till jobbet senare idag.
ska även ta mina tjockaste skor.
mamma ska bjuda mig på en maestro sallad :D:D:D:D:DDDDD
den tar jag med mig till jobbet och kommer vara min enda lycka typ

nu ska jag pallra mig iväg till bussen.
men det här hade jag på mig igår:

puss!
(ni får gärna smsa mig idag. 0735257487)

Kommentarer
Postat av: räv

lasse lindh, haha, dör lite. du är söt, borde fan dra upp till falun & dricka te med dig va, va, va?

2008-01-22 @ 11:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0