girlfriend in a coma

jag är sjuk, jätte sjuk.
jag och erik har legat i soffan med täcken och filtar hela dagen
det rinner konstant ur mina ögon och min näsa. fast endå är jag helt täppt i näsan. varje gång jag sväljer känns det som någon drar ett rakblad över halsen.
jag är trött.
idag är det fredag och jag orkar inte göra någonting alls.

i onsdags var ja i gävle och hälsa på agnes. det var kul. vi gick på stan, fikade och bytte julklappar.
jag fick två jätte mysiga badbombe från lush, en blir man glad av och en blir man lugn av. underbart, men ja ska använda dem senare när ja har fått mitt luktsinne tillbaka :)jag fick en rosa nessesär också!

nu ska jag se gilmore girls och tycka synd om mig själv.
krammm

Kommentarer
Postat av: cp

stackarbs liten lom hem till migs narkt jag sakner dig ju devt du jafg ksan inmet stava för ja ghar druckiy upp lisas mammas rödvin puss älskar dig

2008-01-04 @ 21:07:43
Postat av: cp

förresten grislfriwend iun a come i konw i konw its seriöst jag älskra dig hju

2008-01-04 @ 21:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0