för jag vet att den här natten kommer döda mig


klockan är 19.31, jag sitter med en cola och klubbland på högsta och det är fredag.
känns ganska okej faktiskt
dagen har varit okej det med. åkt skridskor eller hahahha vi kanske inte ska säga 'åkt', snarare 'stått'.
gått på stan och köpt på tröjor också. så snygggggggaaaaa. visar bild sen

INGET FÖR BERÖMSELSEN
MEN NI SER UT SOM DOCKOR I KULISSER

ska snart upp och bowla med frida, petra och petras pojkvän rikard.
jag är väldigt dålig på bowling men det gör inget. jag kan ha roligt endå.

NI TRODDE MAN KUNDE SVIKA KÄRLEK
ÅÅÅÅH YEAH
MEN DET KAN MAN INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Håkan Hellström ska komma på way out west och det fick mig att vilja åka på det. sedan lyssnade jag in mig på de andra tre banden som än så länge ska komma dit och det låter faktiskt ganska bra.
har funderat lite på emmaboda också. har länge velat åka dit.
alltså jag vet inte hur jag ska göra fjdlkdfgureyt8hrthyr
ska iallafall på peace and love och idag började jag längta rejält.
jag började tillomed tänka på vad jag skulle ha på mig och fuekrfhiurheighutrguthg
+++
+
+++
++

fheakfhrsu fhjälp. vad ska jag gå på?

Kommentarer
Postat av: jonnni

peace and love, arvika och siesta :D hehe

2008-01-19 @ 12:10:04
Postat av: räv

rosa jackan & rosa väskan i sommar = nmnmmnmmmmmmhmmhmhmhm'm'hm''m'mmmmmmmm'mhmn, way out west är förresten också mmmhmhm'mhmhmmhmhmh'mhhm'hhhmmmm.

2008-01-20 @ 21:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0