du är lättskrämd kan inte låta bli att le

jag ska inte skriva mer om mitt jobb. för jag blir bara ledsen och vissa människor blir säkert less.
men jag älskar min mamma. sämsta dagen i världen och hon vet precis vad som man ska säga.
ibland är hon det bästa jag har.

imorgon är jag bjuden hem till anna på syjunta :)
hahah anna gjorde sötaste inbjudan till mig som jag måste lägga in på bild sedan,
än så länge är det bara jag, frida och anna vad jag vet?
men det blir ändå bra, jag ska lära mig att virka. en mössa kanske.

iallafall så brukar onsdagar vara helt okej. geografin ska jag och petra skippa. vi ska boka biljetter istället, historian är oftast tråkig men ja kan ju ha tur, engelska är helt ok, matte är kul, fotoscreen är skitkul.

den åttonde februari ska jag på undersökning för andra gången. den här gången ska jag till en plastikkirurg, han ringde mig för någon dag sedan, jätte sliskig och läskig röst. jag gillar inte att vara i sjukhusmiljö. verkligen inte.

känns som att jag aldrig träffar någon längre. endast de som jag går i skolan med.
och kanske emelie, elina och sofia på helgerna. men knappt det heller.
går runt i samma tomma vakuum. samma människor och samma rutiner.
inte det att jag inte gllar dessa människor, älskar dem. men det händer inget.
inte nu heller.
jaha. godnattttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0