OHMYGOD

OH MY GOD YOU THINK IM IN CONTROL AND OH MY GOD YOU THINK ITS ALL FOR FUN

dagen började trött.
fotoscreen och matte. redan där sög den när jag bara fick vg på matteprovet.
sedan åt vi lunch och skulle ha resten av förmiddagen med någon skog-projekt.
vi dissa det och åkte ner på stan och drack kaffe.
åkte sedan hem och vart serietönt. satt och grina till one tree hill och såg gilmoregirls och topmodel och greys anatomy.
frida ska ha födelsedagsfest på fredag och jag ska INTE ¨åka till london på lovet längre.
mamma och pappa flyttade fram hela grejen till påsklovet. fuck them
fuck allt.
skorna är slut överallt och jag kommer aldrig få dem.
det enda ämne jag är bra i kunde jag inte klara heller. jag vet att vg inte är dåligt men det känns som att jag alltid ska vara medel, lagom och okej.
jag vill vara bäst på något, perfekt.
det är nu jag kommer på att jag helt stängt in mig. jag pratar inte med mamma, men mina vänner eller någon alls.
hemma är jag spöke. i skolan är jag trött. annars är jag på låtsas. jag orkar inte vara på låtsas men jag orkar inte vara jag heller.

det känns som att hela livet är en uppförsbacke
inte ens mina skor kan jag hitta.
värdelöst. saker utan värde. utan mening. värde-löst
byebyebyebyebeyebyebyebyebyebyebyebyebyyyyebyebeyebeyebyeyeyeyeyeyeeeee

Kommentarer
Postat av: Agnes

Jag älskar dig, vet du det?

2008-02-04 @ 21:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0