amoureux solitaires

min nya hobby är att lyssna på folk som pratar på bussen
ibland kan det vara så himla intressant att jag inte vill hoppa av.
mina favoriter är killgäng i 13-14 års åldern och gamla tanter.

Killarna talar oftast om snygga tjejer och fotboll/hockey/innebandy och oftast samtidigt.
Det är skit kul att lyssna på deras samtal om nya flickvännen som ringer för ofta och att Linus är så jävla dålig på att passa
De gamla tanterna för oftast samtal om mat, ungdomar och skvaller om sina vänninor. Det är också roligt, när de inte fattar vad msn är för något och att Maj-Britts man precis har lämnat henne för en yngre tjej från Stockholm.
 
Jag tror att det är väldigt sunt att lyssna på hur andra människor upplever olika saker.
Och bland kan jag bli förvånad över hur människor kan prata om så privata saker på en buss.
Man hör ju exakt vad de säger även om de viskar lite smått.
Jag tänker iallafall fortsätta med mitt lilla nöje och om ni ser mig på bussen kanske ni inte ska prata om vad som helst för vem vet, det kanske hämnar här!

Kommentarer
Postat av: SKYWALKER

nya flickvännen som ringer för ofta,
nya flickvännen som ringer för ofta,
nya flickvännen som ringer för ofta,
hörde det sjuttiofem gånger på vagnen igår.

2008-02-07 @ 18:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0