alla hjärtans dag

den här dagen har faktiskt inte varit så jobbig eller deprimerande.
alla hjärtans dag behöver inte handla om att ha en partner.
det kan handla om att man älskar sig själv, sina vänner och sin familj.
eller så behöver det inte handla om något alls.
man kan bara dra ihop 4 stycken och gå på en random kärleks-film och gråta tills eftertexterna kommer.
det gjorde jag idag/ikväll.
det svider fortfarande i ögonen och det sticks under näsan.
ps. i love u är endast producerad för att få människor att gråta floder,
tips: om du inte vill skämma ut dig genom att storböla på en bio - se ej filmen.

har ont i min ena handled och det är skit jobbigt och dagen till ära har jag haft det mest smärtsamma mensvärk sedan jag-kommer-inte-ihåg-när.
fick en maskara, en spray-deo och ett prydnads guldhjärta av mamma. så söt, hon fick två teckningar av mig som jag vet att hon älskar. hon ska rama in dem och sätta upp dem i köket.
hon fick inget av pappa, jag skällde ut honom. men det är bara för att han bojkottar alla högtider som kommer från usa och endast är till för att gylla företagen som gör alla-hjärtans-dag-saker.
men endå. vilket svin.

min bror har börjat jobba på en pub i london nu, är arg på honom.
dag ett satt han och pratade med alla sina svenska arbetskamrater och fick lön.
dag två fick han prova att gå på tre olika pubar och sitta och dricka öl och fick lön för detta.
livet är orättvist.

nu ska jag duscha och klaga på min arm som gör pissigt ont.
god natt och så.
älskar er. (bara för att det är alla hjärtans dag)

jag bjuder på fina bilder

             

         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0