When you wish for it

Så borde man väl skriva något idag också. Även om det känns lite fel iochmed att jag är fel idag. Hatar allt och allt hatar mig. Har börjat sova med huvudet i fotändan, fast även flyttat kuddarna alltså. Bara för lite förändring ibland. Fast nu är jag nästan sjuk känner jag och jag skyller det på mina sov vanor. Idag har jag sytt två rosetter. För hand. Och lagt pussel. Och kollat på andra delen av Selma. Oh my god vad jag vill döda mig själv ibland, som om jag redan är 40+ och livet bara går nedför. Ska dock sy en klänning idag. Det är roligt att sy. Sen vill jag tatuera mig också. Batman troligtvis eller så en diamant eller en fågel. Gillar liksom tanken att alltid ha på sig något fint. En rosett hade också varit något. Har ju ofta varit inne på popcorn och det skulle helt enkelt inte vara snyggt med en liten klutt någonstans på kroppen när man inte ser vad det är. Knäck går inte heller. Galgar är fina, men hur läskigt hade det inte varit med en galge i nacken? Idag kollade jag på en film från när jag var liten och vi bodde i Laos. Och jag började gråta. Allt var så surrealistiskt och fel, för jag kan inte ha varit sådär liten och jag kan inte ha låtit som en bäbis. Sånt där tänker man sig bara och sen när jag såg det på film fick jag ont i magen, för att jag saknar Laos. Saknar poolen. Saknar nattvakten och han som skötte växterna. Saknar vårt hus. Saknar Pepsi, fan vad jag saknar Pepsi. Saknar bekymmerlösheten och friheten.
Nu inser jag kanske att jag inte borde ha skrivit något i bloggen idag, för ja är mentalt ostabil. Eller okej jag vet faktiskt inte vad det är för fel på mig, de senaste veckorna har jag varit grinig, speedad, deprimerad, trött, jättejätte glad eller helt inåtvänd. Det är som att någon har skruvat upp alla mina känslor till 5000 och så blir allt så jävla konstigt och fel.
Föresten, My so-called life är typ jätte bra, så jävla 90tal och Angela har sjukt fint hår. Borde färga mitt hår, drömde att jag hade lite blondt men jag vill ha mörk rött. Eller lite blondt. Eller ljust brunt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0