Takes you by the arm

Alltså lördagar är mitt största problem, verkligen. På fredagen är jag alltid uppe försent, spelar ingen roll vad jag gör. Igår somnade jag någongång efter 5. Så jag vaknade runt två, satte på mig det närmaste och tog bussen till stan, gick en timme och kollade på ingenting. Köpte ingenting heller. Jo chilinötter, juice och en tidning. Sen kom jag hem, såg lite på tv och åt nudlar. Satt lite vid datorn och hade så trååååkkkkiiiiiggggttttt. Sen kom kompisar till mamma pappa och farmor och så åt vi och Petra skulle sova tidigt så ja kunde inte komma dit och jag orkade inte göra någonting och kände mig som världens lataste, tråkigaste och ensammaste. Men sen kom jag över det och bestämde mig för att göra något annat. Antagligen sy och antagligen gå en promenad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0