Something above the mountains

HEj!
Igår jobbade jag heeela dagen och var så duktig. Sen åkte jag hem, hämta grejer och åkte till petra. Lagade mat och rökte i hennes vardagsrum, såg film sen när Rickard hade badat klart och sen sov vi lite i skift. Olle kom in sen vid 3-4 med cola till mig. Dock sov jag då. Sen kollade vi på en film till och åt chips. Jag somnade halv 6. Olle däckade vid 4 typ. Petra och Rickard letade inbrottstjuvar till klockan 9 på morgonen. Sen vakna jag av att Olle picka på mig. Sen drog han och jag orkade inte sova mer. Ja kollade på tv i tre timmar, sen klädde jag på mig och åkte till stan. Träffa Jonna på hm och sen kom Sara också dit. Vi kika på kläder och julklappar tills vi fikade på du&jag. Vi satt där länge och väl men sen gick mer på stan. Ja köpte en sjal till farmor. Saltvattenspray, gransspray och puder till mig. Glad i magen blir man av julklappar till sig själv! Nu på kvällen har vi ätit, klätt granen och smakat på pappas hemgjorda körsbärslikör. Samt kollat lite på Bingolotto. Pappa försöker få oss att titta på Varg, farmor vill se bingolotto och mamma ser bistert på granen som jag och pappa spårade ur med. Den är fullproppad av kulor, glitter, karameller, änglar, stjärnor, ljus, smällkarameller, spiror, discokulor, minikulor, tomtar och renar. Men jag tycker den är fin.
Jag vet inte vad jag kommer få i julklapp, känns lite skrämmande. Vill ha ett par skor som jag vet att jag inte kommer få men annars har jag typ inte önskat mig något alls. Hoppas jag får massa pengar. Eller ett objektiv kanske. Eller en resa.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0