Soft like me

Jag har vissa problem. Svagheter. Klarar inte av vissa situationer. Som när man måste vistas i samma rum som Ulla. Idag påstod hon för tredje gången att jag inte sjukanmält mig den där dagen dem andra svarade på uppgifter om boken, vilket min mamma visst gjorde och har tillochmed klar mailet hon skickade samt de mail som Ulla skickade tillbaka. Endå tror hon inte att jag var sjuk. Igår råkade jag ramla på henne när jag och Linda slogs på städtimmen, eller slogs och slogs, lekte kan man väl säga. Linda låg på katedern och jag höll upp hennes ben i luften så hon fick panik och drog ner dem hårt på mig så ja ramla bakänges as hårt på någon. Självklart var det Ulla och jag vill dö. Hon hatar mig på riktigt, kommer få sämst betyg i svenska b. Årkahhhhh. Och det gick skit i dag på foto, alla mina bilder vart fula och allt sög.
Känner att jag är dålig på att skriva också. Men jag kommer ha så tråkigt under jul att det kommer bli äckligt många inlägg. Det ni! Sen får man faktiskt fråga om lösenordet till andra bloggen om man vill, man behöver inte känna mig.
Ska jobba idag och sen är det fotoprov imorn. Sen jobbar ja inge mer förren måndag nästa vecka. SKÖNT.
Har beställt sjprio kort, duktig tjej. Ska reda billigt i januari. Till Göteborg. Och kanske Gävle?

Nu ska ja dricka kaffe. Pussi

Kommentarer
Postat av: j

jag visste inte att du hade en blogg till? jag vill gärna läsa den, sötnos!

2008-12-16 @ 15:46:33
URL: http://jenniepie.blogg.se/
Postat av: jonna

vi borde ses någon dag på lovet? och kostar det nått att skaffa sånt där sjprio?

2008-12-16 @ 16:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0