Its there in the dark

Jag ska vara glad. Sånt förväntas av en i juletid. Skratt och dra på smilbanden. Trouble is a friend. Jag har ont i huvudet och känner mig totally emotional. Blablabla. Klockan är officiellt natt och jag ska sova. Ska ju som sagt jobba imorgon, orkar inte men vill ju träffa mina mates liksom. Innan jul så här. Ska unna mig nån god mat också om jag hinner. Kanske maestro. Iallafall är jag nog klar med julklappisar nu, Erik är ju kvar förstås men antingen får han när han kommer eller så får han köpa nåt till sig själv så sätter ja över pengar. Såg nytt twilight, fet. Grinade dock inte, sånt är jag ju känd för. Att grina till det flesta filmer. Men iallafall grymt. Har nu tre biobiljetter men ingen att gå med buhu, någon som vill bli bjuden?
Jag har köpt ett träd idag. Ej en gran. Ett träd man kan ha fina saker hängandes i. Det är i metall. Och svart. Och ett sånt träd hade alla för typ två år sedan men jag vill ha ett nu. Och så ska jag få en byrå. Och jag fick massor av gamla bilder ur ett foto album hos morfar idag. Puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0