I like you so much better when you are naked

godmorgon
eller iallafall goddag. hej hej. här sitter jag i pjamas och mammas nya tofflor. Allt är good. Är pigg och frisk. Varm och glad. Är ensam i huset, blev inte iväg tvingad hem till pappas kusiner osv. Dock var mamma pappa och farmor tvungna. Livet är bra ibland. Men iallafall har jag ätit ett par babybell till frukost och sen massa choklad och mackor och kaffe och oboy så jag är rätt mätt nu också. Kommer antagligen få värma på gårdagens julmat till middag för ingen kommer vara hemma och laga mat till mig. Galet ska det bli ikväll. Det är bestämt. Sitter och funderar på om jag ska gå och duscha nu eller om en stund. En av livets stora frågor. Har typ tittat på tv sedan jag vaknade så jag är helt seg. Först Riche Rich, den otecknade. Sen afv, dåligt program idag. Sen den heliga familjen, någon jesusfilm som jag inte fattade något av, filmen var brun liksom. Bara bruuuuuuun. Igår såg jag två rymdfilmer. Liftarens guide till galaxen och Armageddon. Jag har ingen aning och varför jag skriver vad jag har sett på tv de två senaste dagarna...

fin va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0