Big black hole in my head

Jag tror jag har urinvägsinfektion och dfuskruighrjk jag orkar inte med det. Går runt och känner mig kissnödig konstant fast ja inte ens är det på riktigt och så går ja runt och tänker på det hela tiden och inbillar mig själv att ja måste gå på toa sjuttiofem gånger på en timme. Sen så tror jag att jag håller på att bli riktigt sjuk, känns som att sjukdomen kommer explodera vilken dag som helst. Min hals känns helt svullen och det gör alltså riktigt ont när ja sväljer. Det kliar i mina öron och ögon. Ont i bröstet och mitt huvud känns tungt, kommer säkert åka på världens influensa lagom innan Stockholm. Har också bestämt mig för att jag ska unna mig något riktigt fint i Stockholm, nämligen ett par dyra skor. Jag tror dem kostar 800kr och ja kommer inte kunna gå i dem för dem pallar nog inte snö men ja vill ha dem till döds.
NU vill ja sova, på riktigt. Puss!

Kommentarer
Postat av: frida

jag tänker på våran fanatiska oc tid när jag hör låten, tusen minnen!

2008-12-02 @ 23:23:09
Postat av: frida II

du har blivit så sjukt dålig på att uppdatera

2008-12-06 @ 22:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0