Usually dance

Hallå! Senaste dagarna har jag underhållit mig med att: Jobba, hänga med Petra, flätat inbakade rastaflätor i hela Petras hår, Bokat resa, läst bok, sovit och ätit. I stort sätt. Jag har säkert gjort mer saker som inte är väsentliga.
Dagarna som kommer: fika med Linda L och Petra, kolla på lägenheter som Petra kanske ska flytta till, Hänga med/fixa present med Jonna och Sara, Jobba lite också, Skriva packlistor och dylikt, på Annas hejdå-fest och typ chilla eller något.
Har faktiskt lite koll på min ekonomi nu och det känns som att det fungerar. + att jag ska köpa ett par skor och en väska. Föresten så skulle det vara skitsnällt om en människa som bor i en stad där det finns en monki-butik kunde gå in där och kolla om en tröja finns och isåfall kanske skicka den till mig för en liten summa????? Om det låter möjligt, kommentera.
Jag ska alltså till Turkiet för er som inte visste det. Visst, en vecka i Alanya med Frida, Petra, Antonia, Emelie och Sandra! Åker den 16de. Sen när jag kommer hem kommer det inte vara långt till min födelsedag = 18 = mitt liv startar. Känns som att allt numera handlar om att gå på krogen. Funderar därför på att fördriva tiden med att köpa sex and the city boxen och bjusa hem alla som inte är 18.
Just det, begravningen kommer vara den 15de vilket betyder att jag kommer kunna gå på den och det känns så jävla bra. Även om jag hade kunnat typ åka dit ensam en dag och sagt hejdå till henne så känns det bra att få ett avslut. För min egen skull. Jag har faktiskt inte fattat det än tror jag. Har inte gråtit sedan jag fick reda på det och grät i 2 timmar. Men det tror jag bara var någon slags chock som bara kom. Jag vill inte ta farväl förrens begravningen, det känns bäst så.
Ska sova nu, godnatt!

Kommentarer
Postat av: fms

jag kan sure kolla efter tröja

+ HALLÅ JAG TRODDE DET VAR MED FAMILJEN TYP MEN DET ÄR JU MED DINA POLERS & HALLÅ FAN VAD KUL DÖR PARTYPARTY

+ jag är kan komma & kolla sex & staden med dig woohoooooo

2008-08-06 @ 20:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0