Jag är ingen jävla soldat

Idag satsade jag lite endå och valde projektarbete. Jag och Frida gör det, det kommer bli grymt. Längtar redan till allt, eller okej inte att skriva någon invecklad uppsats om klädindustrin, hur den påverkar miljön och återanvändning av kläder. Men alltså, det kommer bli sjukt nice.
Idag har jag också haft första foto-lektionen. Det gick bra, vi gick runt och kollade i alla rum och lärde oss hur kamerorna funkar typ. Skönt med värsta lilla gruppen. Efter den tretimmars lektionen tog vi Fridas bil ner på stan och käka på maestro. Hade religion också en sväng. Efter det var det en stund på stan och sedan hem till mig med Petra och två koppar te. Klockan fyra drog vi oss och åkte till tåget. Har jobbat hela kvällen och bytt projekt till Statoil och det känns grymt bra. Åkte bil hem med Anna Strand så vi kunde jobba alla timmar.
Nu har jag druckit massor av te, ätit popcorn, sett sex and the city, ätit soppa, ätit mandel-oliver, sett csi, druckit mer te och druckit cola. Usch jag är äcklad av mig själv. Vill börja träna och vara nyttig. Vill jobba så jag får pengar till London och kanske kryssning. Min hals gör ont och jag blöder på min arm och mitt öra. Jag har köpt smink också. Det har jag inte gjort på sjukt länge. Eller okej, jag köpte en foundation och ett puder. Sedan fick jag en conceler och ett läppglans från face av mamma som hon har fått av sin prenumenation på tara. Jobbigt.
Iallafall ville jag bara förmedla att det är sjukt ovanligt att jag köper smink!! Dessutom fick jag och Petra varsin tampong-låda/ask/grej gratis på hm.
Nu vill jag bara ha en ny jacka och ett par nya skor. Direkt bara.
Jag fyller år snart. Är så sjukt peppad, vill ha min födelsedag nu och i helgen ska jag nog lägga in en önskelista här. Det är alltid kul. Mitt hår är föresten ett kaos, ful färg, ingen frisyr, torrt, platt, kort, ruffsigt m.m. Jag. Orkar. Inte.

Nu ska jag sova. Börjar tio i 11 imorn men sen går jag ju i skolan till halv fem och åker direkt till jobbet. (Hur orkar jag?)
Så trött är jag.
(Idag fyller föresten Anna år. Grattis!! Puss och Kram)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0