2006

Varför är allt 2006 helt plötsligt? Varje känsla och varje ögonblock känns precis så och jag kan inte annat än må precis som jag gjorde då. Jag är 2006 igen. Och det är just det jag inte vill, känna så här IGEN. Jag klarar inte det igen. Inte nu. Allt blir så dimmigt och smutsigt. Jag kan inte sova på nätterna pga min hosta och därmed ligger jag bara och tänker på allt. Att tänka gör allt en miljon jobbigare. Det bästa som finns är att sysselsätta sig varenda sekund så att det inte går att tänka. Och för att inte tänka så ska jag nu skriva om något annat.
Dagen började med att jag hostade (som vanligt) i circa 10 minuter. Sedan gick jag upp och slängde på mig något innan jag åkte till vårdcentralen för en undersökning och sådär. Vi kom fram till att jag skulle få någon medicin som jag skulle ta innan jag somnade (förhoppningsvis något mer morfin i) och så skulle han gå till apoteketet och hämta den. MEN! Han kom aldrig tillbaka, jag satt där inne i en kvart och sedan gick jag ut för att kolla efter någon som kunde hjälpa mig men det var helt tomt där ute. Kön till receptionen var sjukt lång så det hann jag inte med heller. Så tillslut fick jag gå utan recept eller medicin!!! Jag är sjukt irriterad och sitter i skrivande stund och hostar upp mina organ. Jag vill ha mina droger nu, jag vill kunna sova! Mamma får ringa dit och fixa det där. Jag orkar inte.
I skolan hade vi mediakommunikation först och det var väl halvkul. Textkommunikationen var rolig, vi skulle skriva en liten text först och sen satt läraren och berätta historier. Det var skit kul. På psykologin skulle vi leka en lära-känna-lek. JAG DÖR! JAG HATAR LÄRA-KÄNNA-LEKAR!!!! Vi skulle göra en lek där man sa något man typ tyckte om och sen sitt namn och så skulle man komma ihåg alla som hade sagt innan för då skulle man säga alla namn och tycka-om-saker igen. Jag var nästan sist och skulle alltså komma ihåg alla namn och allas tycka-om-saker och det är så sjukt tråkigt, onödigt och jag orkar inte med det. Iallafall när det var slut skulle vi leka en till lek och jag ville dö ännu mer.
På stan köpte jag sedan hårfärg som jag ska fixa med idag. Och en mapp som jag ska ha till Foto. Min hals kliar och jag vill bara bli av med det. Har någon något tips på vad man göra om man inte har någon bra medicin?
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

valfritt te + riven ingerfära + honung = bäst för onda halsar



& 2006. 2006 var min syster inlagd. 2006 var jag deprimerad & hade panikångestattacker stup i kvarten. 2006 hade jag ont i huvudet.



jag tror att det var 2006.



även om det inte var det så hatar jag 2006.

2008-08-28 @ 22:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0