three days

21.


22.


26.


Hej! Klockan är snart halv ett och jag funderar på att lägga mig, tidigt för att vara mig. Men jag sitter endå bara och tänker om jag är vaken och jag orkar inte med det just nu.
Sydde från klockan 6 till klockan 9, blev en kjol och en klänning som inte riktigt är klar än.
Var även på kupolen tidigare, hade nästan inga pengar så det blev inget nytt. Bytte en för liten klänning bara. Och presenter till Emma och Linda. Blir antingen att vara hos Linda eller Fia på Valborg. Samma människor typ men vi vet inte vem vi ska vara hos alltså.
Det kommer bli svin roligt. Går bara i skolan måndag och en lektion på tisdagen. Fast trist med engelska nationella på måndagen. :(
Är hungrig, borde springa ner och slänga ihop något gott.
Såg Lost in translation och CSI nyss, har ont i halsen nu. Borde dricka te nu också.
Kan ingen bara komma hit och sova här? Jag hatar att sova ensam för det enda jag gör är att tänka.

Frida, kan inte du komma hit och sova med mig i källaren som vi alltid gör? Ta ner 5 miljoner tidningar och en varsin cola. Sätta på barbapappa och du somnar efter 5 minuter. Men det gör inget för jag är iallafall inte ensam.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Frida

du skulle ha ringt ju! jag var också ensam :( vi måste göra en favorit i repris snart tycker jag

2008-04-28 @ 00:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0