this wont slow down

Dagen och Gårdagen:
Igår vakna jag 10, fixa osv och åkte till skolan typ 12 för att ha en lektion, hängde sedan med fia, frida och tonia på stan ett tag innan jag åkte hem en stund innan jag åkte ner igen för att träffa jonna. vi gick runt på stan och köpte mat och satte oss på kyrkogården. sedan skjutade jag hem mig själv på jonnas cykel med henne därbak. Promenerade upp till tonia, spelade wii och såg världens tråkigaste film. 2 timmar och 35 minuter av bara skit! Vi dog nästan!!!!!
Idag vakna jag typ halv 12, gick upp och kollade på tv tills den fick något ryck och stängdes av. Sen tog jag det lugnt och gjorde mig i ordning, mötte fia och tonia på stan, gick upp till mamma och hon gjorde bettskenor till mig. Sedan köpte jag mat och åkte upp till tonia, vi åkte ner på stan efter ett tag och gick omkring. Sedan åkte jag hem och åt osv. Såg tv tills nu när jag ska plugga stenhårt (höhö) tills morgondagens samhällskunskapsprov, yey  :D

Imorgon är det torsdag och sen fredag och det ska bli skit skönt. Ska ta det lugnt hela helgen faktiskt.
Ska hyra film och äta äckligt mycket popcorn. Ska även sy ett par kjolar eftersom jag har tyg som bara ligger och väntar på att bli något fint. Eller ja, fint får vi ju se om det blir.
Ska en sväng till Borlänge på lördagen om det hinns med för att hitta de där svarta linnet som var slut i min storlek i Stockholm.
Iallafall Puss och Kram!

image324


Kommentarer
Postat av: jonna

"Sedan köpte jag mat" dom pengarna skulle du lagt undan till siesta istället :P heeh

puuss

2008-04-24 @ 09:29:48
Postat av: frida

haha ja den filmen var inte nådig! kan inte bestämma mig om det var komiskt eller tragiskt att vi slösade en hel jävla kväll på den!

2008-04-26 @ 21:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0