cu jeu (80 kidz remix)

äntligen är man här igen, jävla blogg som ändrar grejer.
på tal om ändring, jag funderar på att fixa om lite på bloggen, vad tycker ni jag ska göra?
först och främst ska jag sätta dit en header och ändra textfärg men jag vet inte om jag ska ha någon slags tapet i bakgrunden, mönster och färg isåfall?

vad har hänt sedan i fredags då?
vi var ju som sagt ute i fredags och på något sätt drack jag på tok för mycket, herregud jag såg inget, visste inte vad jag sa eller vart jag var. hem kom jag på något sätt iallafall (utan mitt busskort som jag inte vet vart det är). kunde inte äta något på hela lördagen och söndagen, eller jo några makaroner på söndagskvällen. men annars ett glas vatten (fast det kom upp igen) och en 33cl cola.
måste ha blivit vin-förgiftad eller något sånt. hemskt var det iallafall.

idag har det varit en bra dag, tre lektioner och sedan kupolen med mamma.
det blev en bh, två trosor, en kjol, en väska och ett linne. ska lägga upp bilder på det sen, kanske inte bh:n och trosorna med resten. nöjd och fattig iallafall. resten av månaden ska jag bara köpa tyg och sy kläder istället.

planer för veckan:
imorgon inget alls, ska bara hem och njuta av onsdagen osv.
torsdag blir det fika med jonnaponna, ser fram emot
fredag blir det timo med linda, petra och therese (någon mer?) och sedan ska vi hem till therese och dricka lite.
lördag kanske vi skulle träffa fia, fast det vet jag inte riktigt hur det blir med.
söndag, herregud redan söndag. antagligen plugga något eller gråta mina örngott blöta.

vi hörs senare, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0