shake the disease

fufuht67rft4fgvf jävla cp.
jag vet inte. jag vet inte om jag har någon slags känslor för digggggj438ty57tfghru
det känns som att jag måste göra något. men jag vet ju inte vad jag känner.
igår och idag har varit så jävla jobbiga. vad fan håller jag på med?
ingen kommer fatta vad jag menar. men ja vet inte själv.

jag är millimeter från att explodera på riktigt. som en ballong och sen försvinna ut i rymden.
jag vill inte behöva ha det så här.
jag vill inte acceptera att det är så här och att jag är som jag är.
jag vill våga, vill vara modig, vill vara uppriktig, vill vara vacker och lycklig.
men i slutändan så VET jag att jag kommer inte vara någon av de sakerna.
46r47y fgryfgbryrdhfggrbghg CP LIV :''''''''''''''''''''''''''''''(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0