evert taube

jag har lyssnat på bara håkan hela helgen och är riktigt pepp nu :)
jag och jonna har antagligen fixat dricka nu iallafalllllllllll
det blev kopparhatten idag igen men myshörnan var tagen.. multimedian var också kul.

jag ska börja träna seröst nu, tre gånger i veckan.
ja har lagt ner dansen nu helt. ganska synd men ja var less och det var bara samma trista människor jämt.
jag fyller år snart. de är ganska bra.
min önskelista har minskat lite nu:
1. pengar
2. te-koppar + te + te-fjong (som ja har valt ut)
3. roliga presenter som är uttänkta.

kramar är också mycket uppskattade
imorgon ska ja och frida till kupan och fynda, se fram emot verkligennnnnnnnn JA
pappa är allmänt pisst och går runt och ger mig spydiga kommentarer dygnet runt, vilket är väldigt irriterande
jag hatar människor som är långsura. liksom ja vet att jag gjorde fel, han ska få sina pengar och ja ska inte göra om det. kan han lämna det nu????????? hah, han vart helt knäckt när mamma fråga om ja var sur på pappa, då sa ja att jag inte ens kallar honom för min pappa extremt högt så att han skulle höra.
jag hatar människan

jag ska få köpa elins byxor!! hoppas ja får dom den här veckan och billigt.
kräm
(och var försiktig du har mitt liv i din hand)


Kommentarer
Postat av: Agnes

åååhhåhåhå sweety! jag är sååå nöjd med min present!!! jag är iaf nöjd men det viktigaste är att du är det:D
prata sen på msn? om du vill azzå. + att jag har jätte mycket ("jätte") mycket dricka så jag kan bli galet full med måtta. Snart ses vi och jag längtar som en tok!!!! älskar dig habibibiiii<33333

2007-09-03 @ 20:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0