lady

jag har huvudvärk, huvudvärk, huvudvärk, huvudvärk, huvudvärk, huvudvärk
jag har aldrig huvudvärk och nu har jag det nonstop. ja somnar med huvudvärk och vaknar med huvudvärk.
idag har jag ätit alvedon, ibumetin, noskapin, strepsils + a whole lot of halstabletter.
det skulle bli fezzzzt men ingen hade ork och lust. så det blir mat på maestro och film.
aaaaaa jag har lov och huvudvärk.
jag ska till e-tuna och ha huvudvärk
jag har aldrig haft så här ont pga. huvudvärk.
jag kommer dö, min hjärna har säkert svullit upp och trycker på huvudet och det är därför jag har ont.
jag blir galen.

mormor kommer inte ihåg mig= inte så kul
ingen vill ha mig = inte så kul
jag kommer vara ensam för alltid= inte så kul

för att summa upp, mitt liv är inte så super kul.
ni som mot förmodan vill göra mig glad kan skicka ett sms.
puss 0705257487

image74

Kommentarer
Postat av: Agnes

Alltså stina vafan, jag hatar inte dig? det är du som är irriterad på mig + jånna, det är inte så kul! + att jag är fett fetttt exktemt sepe jätte besviken på mig själv och det är därför jag inte pratar med dig/ ingen annan heller. jag hatar inte dig så ta bort den punkten. ps jag älskar dig otroligt mycket och det vet jag att du vet, ds

2007-10-27 @ 10:53:11
Postat av: anna

alltså haha du har skrivit ut fel nummer, jag råkade skicka ett sms till nån tjej i göteborg först!

2007-10-30 @ 10:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0