i will tell you anything

jag är less på att vara sjuk, väldigt less.
idag har jag gått på stan i regn och det är inte så smart för nu känner ja mig ännu mer sjuk.
jag köpte iallafall en blå kopp och en singel på myrorna för 5 kr styck.
och hitta en snygg soffa som var billig.
sedan gick vi och köpte mat på mcdonalds som vi åt på kopparhatten + kaffe.
det var pinsamt. ännu mer pinsamt vart det när några kaffebönor som låg i ett ljus på vårt bord tog eld och flammade upp. i panik hällde petra cola på elden, det resulterade i att ljuset exploderade, det flög upp en lila eldflamma 1 meter upp i luften och alla på fiket vände sig om och glodde på oss .
jag vart så rädd att ja nästan kissade på mig.
sedan kom en full man fram till oss och ville sitta vid vårt bord. han satte sig på golvet och spillde kaffe överallt. tillslut bad petra honom att gå, då vart han as sur och börja klaga på att kaffet smaka skit och gick. idiot.
ehehehehhee ja det var en bra dag trots regn, explosioner, fulla män och sjukdomar.
<3

image76

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0