i let someone else in

long time ago i fell for a boy,
a boy with a hand full of fears and a great amount of sorrows
he didn't make me feel complete or even a bit unique
he made me fall so hard i lost my entire soul
boy, how did you ever make it to the end of the road?


det var länge sedan jag skrev så jag ska liksom tala om för er läsare hur min vecka har varit

idag har jag suttit och gjort skivomslag på photoshop hela dagen utan anledning, det är skit kul.
jag ska söka jobb som det om det finns något sånt jobb.
fast jag har hunnit ta en fika på kopparhatten iallafall. petra, frida och emelieeeee. puss
jag håller på att fixa mina halsband nu men har inte fixat kedjor än om ni vet något ställe som säljer billiga kedjor kan ni ju bara säga till :D
har köpt mysigaste mössan och den lila klänningen är redan min favorit.
lager 157 vart även helgens räddning. awsome!!
på typ en vecka har jag plöjt igenom 17 avsnitt på heroes. trodde inte att jag skulle falla för en sådan serie men den är grymt och det gör ju inget att milo ventimiglia är jävligt snygg heller.
jag saknar göteborg och dess snällaste/snyggaste/sötaste brud, frida <3 väldigt jätte mycket.
imorgon ska jag på övningskörningstillståndskurs -pallar inte.
jag vill inte ens ta körkort ehehehhehehehhheheheheh.
jag har enormt tråkigt och ska läsa löjligt många sidor i min engelska-bok. fitt-leif, go to hell.
smsa mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0