great times underground

usch vad jag är ledsen.
har varit borta i flera dagar och så hoppas man och tror att när man kommer hem ska iallafal någon vilja träffa en. ingen ringer eller visar att den vill träffa mig. även om ja bara har varit borta i några dagar så blir jag besviken. fast ja vet inte om ja är besviken på mina vänner eller mig själv som trodde att någon ville vara med mig.

man har lov - man är ledsen och deppig - man behöver sina vänner - man inser att ens vänner finns inte där - man mår ännu sämre - man äter 4 delicatobollar - man gråter lite - man skriver i sin blogg för man har ingen annan att prata med.

jag behöver en kram, en vän och en pojkvän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0