älskling sökes

du har tänkt allt som sagts om mig
du kan tro allt du hört om mig
du kan ställa frågor om sanningen
finns den eller finns det tusen?
svara rakt från hjärtat nu
ditt medlidande kan jag vara utan
om det här ska vara allt vi hann
så håll mig hårt,
håll mig älskling nu



ja tänk va jobbigt att ha en älskling, nästan jobbigare än att inte ha någon.
bajskorv572358946385978

du älskling med mörkt, halvlångt och lite lockigt hår som är över 1.75 cm,
du som typ gillar samma musik som jag (nej jag menar inte håkan hellström) och tycker om att dricka te och prata, du som älskar mig över allt annat och vet att jag kommer älska dig med, du kan mer än gärna höra av dig till mig, för om du är allt som står här så lovar jag att älska dig tills jag dör.  0735257487 :*
(okej, jag vet att jag inte borde ha så höga krav och igentligen har jag inte det men de är alltid kul att önska)

Kommentarer
Postat av: frida

jag känner en som stämmer ganska bra in på det. han har mörkt hår, just nu är det väldigt långt & lite smålockigt & otvättat. det är förresten för det mesta otvättat & därför gömmt under en ful trasig keps. men, snart ska det klippas av, om några veckor. längden stämmer också relativt bra, 186 cm, en perfekt längd. du är väl ungefär lika lång som jag? isåfall kommer din mun vara precis lagom häjd för att kunna kyssa hans axel när ni går på stan, hand i hand. nu kommer vi till musiken, det blir det svåraste. gillar du babyshambles & libertines? det är nämligen den här killens hjältar. men han gillar bra musik också, som laakso, knife, patrick wolf, kent. med mera, med mera. (även den sämsta musik man kan tänka sig - arctic monkeys) För övrigt är han OTROLIGT bra på att spela gitarr, något han inte erkänner, men som är sant. enligt honom är han "inte jättebra...". Kan tillägga att han har världens finaste fyrkantiga mage, fina nyckelben & smala ben. Hela han är smal, han har två ben som sticker ut i svankryggen, haha, & hans höftben kan skära in i en när man ligger på honom. Han gillar te, speciellt riktigt engelskt te. & han pratar, gärna om musik. Dessutom är han den snällaste & underbaraste pojken jag någonsin har träffat. & den bästa älskling man ka hitta. Det bästa av allt - för dig - är att han är S I N G E L ! Hör av dig så ger jag dig adress & telefonnummer, & alla andra kontaktuppgifter du önskar. puss!

2007-10-23 @ 19:12:51
Postat av: stina

ahhahaha frida!!!!!!!!!!!!!

2007-10-23 @ 20:54:32
Postat av: frida

vadå? jag är helt seriös ju, bästa pojken, DU BORDE SATSA NU INNAN HAN TAR NÅGON ANNAN! eller innan jag tar honom..

2007-10-30 @ 14:06:35
Postat av: stina

höhöhö ALDRIG IN MY LIFE. men puss på dig

2007-10-30 @ 19:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0