lalalalalalalallaaaaa

idag är huvet lite bättre.
igår var jag bara sur och ledsen och mobbad.
fast med frida dåråååå
sedan åkte vi till claes och hängde med petra osv osv osv.
idag har ja ätit två godispåsar, två mackor, två glas juice, två korvar med bröd och EN kopp kaffe.
heheh de trodde ni inte va?
ska snart äta två mandariner också.
fan va tråkigt ja har det. har kollat på two weeks notice och hur kul låter de?
elina, frida, sofia och emelie kommer ioförsig snart.
fredagen var kul föresten. har inte skrivit om den,
emelie fyllde år. vi åt marängsviss hemma hos emelies syster och sånt.
sedan sjöng vi kareoke, snacka och satt. sedan skulle vi ta bussen, jag skulle så klart hoppa omkring med min cider och alla mina grejer, vips så gör ja världen vurpa och flyger upp i luften.
vi springer på bussen och sjunger satans högt och satans falskt hela vägen till staden. våra medpassagerare såg halvt roade ut, halvt irriterade.
vi kom till stan. jag var full.
vi gick till järnet och petra hade träffat miss li utanför arenan. INTE JAG
jag vart skit arg och kasta min öl på isen.
vi kom in hos linn. jag mådde illa, vi satt på en säng ganska länge. sedan bestämde jag och sofia att vi skulle dra hem så hon, jag och elin gick till stan. ja halka även där vilket resulterade i en fet bula på mitt knä-


klart slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0