is it to late to wish

ganska länge sedan jag skrev, jonna påminde mig
idag har jag varit hemma hos jonna och ställt upp som modell och druckit varm oboy med mashmallows :)
sedan åkte jag ner på stan och mötte frida och sofia. svin kallt ute så vi dog lite. vi tog iallafall bussen till elina och såg på björnbröder och åt årets första lussebullar. sedan kuta vi till bussen och så kom jag hem för ett tag sedan.

mjaaaa mer i veckan har jag inte gjort så mycket. fredagen vart rätt tokig när vi skulle på fest och stötte ihop med malin, emma och linda på bussen och konstigt nog skulle vi till samma ställe. ehhhh det var vi och bara killar. men det var trevligt endå och så där tills linda ramla på isen och gjorde illa benet och i samma veva snubbla emelie med ett glas på isen och skar upp fingret. då drog jag och emelie partyt till akuten istället. även linda och malin åkte dit. satt där i två timmar och emelie fick sy fem stygn och så där. men det var roligt endå.
lördag= sitta hemma til elva och sedan gå upp till antonia
söndag= vi spela spel, kolla på film och sånt där man gör hos antonia
måndag= komma hem sliten. kolla på diverse dåliga serirer på tv innan det blev film hos sofia.

har alltså inte gjort så mycket.
ah tråkig jag är.
kom hit och lek med mig istället va?
jag har gott te, duntäcke och nyaste avsnittet av heroes. även massor oc, vänner och polarexpressen.
snart ska jag lägga in min önskelista, va uppmärksamma då mina vänner :))))))))))))))))))))))
 nu ska jag gå. smsa mig tack. eller fixa mitt internet. erik är galet jobbig.
(cant belive i said galet)
anywho
hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0