history

This sky will make me sick
I'll give up on this
I'll give up on you

-----------------------------------
-----------------------------------

And bleed this skyline dry
Your history is mine


jag dör nu, jag dör.
repeat timme efter timme och jag bara gråter och gråter
fan. fan. fan också
jag vet inte. FFFFAAANNN

I don't care for your sweet scent or,
The way you want me more than I want you

jag är helt trasig och jag orkar inte laga mig
jag orkar inte vara hel
jag orkar inte
jag orkar inte känna efter om jag gillar dig

Some kind of metaphor that I can't see?
So, I'll drink until I see it

Kommentarer
Postat av: du vet vem.

älskling

2007-11-10 @ 17:40:40
Postat av: du vet vem

orka att inte hela syns, skickar det på bdb istället

2007-11-10 @ 17:41:21
Postat av: ulta

tusse då :(

2007-11-10 @ 19:53:43
Postat av: Agnes

Habibibi(L)(L)(L) snart ses vi och då ska vi dricka massa te!!! och typ chilla eller vad det heter:M

2007-11-11 @ 10:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0