dirtydirtydancing

hej
hahahahhaah va töntigt de lät med hej, men
hej!
idag vaknade jag sent och har inte gjort ett skit på hela dagen.
mitt kaffe är kallt och mina kinder är täckta av gårdagens sminkrester.
ska duscha
ska klä på mig
ska äta
men ja ligger 3 timmar efter mitt valiga schema.
jaha vad hände igår?
vi satt hos frida, drack, spela tärning, skratta, jag dansa lite, åkte bil ner till norslund och möttes av 4364785 fjortisar. vi ville inte ens gå in men jag behövde kissa så vi gick in. mängder av röda dunjackor, svarta skinnstövlar, blonda frillor och för mörk rouge!!!!!!
vi var inne länge utan stod på en ballkong en trappa ned och försökte komma på vad vi skulle göra.
vi gick/jogga/sprang till stan i årets första snöstorm och alla var blöta. vi stanna och fixa en muslim-slöja på tonia, sedan gick/jogga/sprang vi vidare. jag och frida hann med halv två bussen hem och sen somna ja.
jaha vad händer idag?
gå till arenan och se något reaggeband och sedan se simpsons filmen där gratis alternativt gå på maskerad hos någon i elinas klass. jag vet inte vad jag är mest pepp på. kan uppdatera senare. nu ska jag försöka hinna ikapp de timmar ja förlorat idag,
puss och kram


(heheheheheh jag med afro)

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt i afro
HA SÅ FÖRALLTID

2007-11-05 @ 02:52:16
Postat av: stina

hahahah afro är inte jag. men who are you?

2007-11-05 @ 21:04:35
Postat av: ulta

det var jag som kommenterade där uppe!

2007-11-06 @ 00:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0