oh what a lovely orphan he was

jag har helt second hands-shopping-apstinens
jag lyckas alltid gå på stan de dagarna de affärerna inte har öppet,
men imorn ska jag lyckas!!
jag ska ta kupan, myrorna och bra begagnat på samma dag.
lördag är den enda dagen de har öppet gemensamt
myrorna- varje dag
kupan- tis, tors och lör
bra begagnat- mån, ons och lör
ahhahahahaha jag kan dem i huvudet.
men jag borde iallafall införskaffa mig en ny väska. det är på tiden.
en lagom stor i en behaglig färg.
kanske ett par skor. I SVART!
en klänning kanske. och en kopp. och några halsband/kedjor.
det kommer sluta med att ja inte har några pengar kvar.

iallafall spelade vi lite brainstorm hos tove. myste.
och såg underbar och älskad av alla. fy fan vad jag vart kär iden filmen. helt sjukt.
se den.
sedan cyklade jag och emelie hem. det var rätt kul och inte så kallt som jag trodde.

på måndag/tisdag blir det ett nytt år.
det ska bli kul. riktigt kul.
middag hos antonia först, sedan efterrätt hos linda + singstar + dricka + dansa m.m..m.m.m.m.m.m.m.m.
kommer bli kul iallafall.
herregud nu skriker min säng efter mig. hur lyckas jag alltid lägga mig för sent? :O
ska sova nu då rå. puss & kram.


<--------------- så där vill jag se ut imorn

Kommentarer
Postat av: NORRLÄNNINGEN BA

du kommer till göteborg, så secondhandshoppar vi där. somfan. senare i vår kommer jag till falun, så secondhandshoppar vi där. somfan.

2007-12-31 @ 14:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0