i comes before u

halllllllllå liksom.
idag är det julskyltning = jag ska köpa julklappar. vilka vill ha?
skoja, jag är pank. men om någon har tips på vart man hittar billiga julklappar som ser dyra ut, slå mig en pling.
jag vill baka lussebullar idag. och så ska ja färga håret om ja hittar någon bra färg. borde klippa mig också...
nästa blogg så kommer ja ha min önskelista :D kul va? ja ja ja ja ja ja
ikväll ska jag spela röj med frida, måste ta igen efter typ 4 veckor. (jag dog)
men nu har jag återuppstått och sånt där. som jesus

igår blev jag riktigt sur. en kille påstod att jag hade kopierat någons halsband. fittäckel.
ett. jag skulle aldrig härma någon som jag är vän med på bilddagboken och sedan själv lägga upp en bild på halsbandet, det är ju bara puckat och jag har alltså inte gjort så.
två. jag skulle aldrig härma någons halsband.

usch vad sur jag blir. fhsejfugrdgfredhgrejtghru idiot.
och vet ni vad som mer är skit irriterande?
det är att jag säger usch 4735784 gånger om dagen och 'ja, ja absolut' och det är skit fult.
jag säger fnasigt också. men det är så fancy så det är inte irriterande.

bbbbbbbuuuuu jag vill ha love actually idag. med lussebullar, pepparkakor, cola (hatar julmust), mandariner, filtar och frida.
för så gör vi alltid.
men alltså det är för långt till jul så man blir lite opepp.

iallafall tänkte jag endå skriva en lista på människor jag saknar idag.
agnes
frida gbg
martina varberg
jonna
sara
anna
anna västerås
+ flera som jag inte kommer på nu.




          

Kommentarer
Postat av: Agnes

ursekta men halsbandet jag gjorde då! va inte de härm!!!!!!!!!!!!!!!! hähäh men du fick härma det för jag är snell!

2007-12-02 @ 14:03:59
Postat av: stina

hahah, ja förlåt. men ja frågade ju :)

2007-12-02 @ 18:09:22
Postat av: Frida

Recept på billiga julklappar; gör allt i skolan. I keramiken eller bilden eller fotot. Eller gör som jag smyg dig in i skolans förråd för att sno lite papper & kopiera upp lite saker, heeehhheh.

2007-12-05 @ 17:50:51
Postat av: ulta

tussegull! :*

2007-12-06 @ 12:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0