en blöt mjuk kyss det enda jag begär

idag har jag börjat städa/plocka undan/rensa mitt rum :)
det känns bra, har slängt typ 3 stora påsar med skräp osv.
det ser fortfarande rätt stökigt ut men de fixar jag sen
eeem ja iallafall så ska jag ner på stan iallafall och fika och kanske köpa någon julklapp
sedan ska ja plugga lite men de känns inte alls jobbigt idag.
jag tror att ja ska klippa hellugg. det känns som att ja behöver göra något kul och ja har ju aldrig haft hellugg, iallafall inte sedan ja var typ 5. men ja vet inte om ja kommer passa i det. vet inte heller om ja kommer orka fixa den varje dag. haha men endå.

i fredags var jag iallafall på fest och det var kul. väldigt kul att träffa de jag aldrig träffar annars,
och så träffa jag en tjej som ja inte har träffat sedan ja var liten. eller jag har sett henne i skolan men ja har inte vetat att de var samma person. haha hon sa iallafall:

- hej, kommer du ihåg mig?
- hehe nej jag tror inte det, borde ja det?
- haha jag vet inte med kommer du ihåg när vi var ganska små och var på en 40-års fest och du drack av de vuxans bål och blev full? jag kommer ihåg att vi kalla dig fylle-stina efter det hah
- hahahah gud det hade jag helt glömt bort! är det du som är theodor och madsines kusin?
- jaa det är det!
- ja och det var på annas 40-års fest! och vi fick åka hem tidigt för att ja var full.
- hahah ja precis

hahahaha dör.
de roligaste var när ja stod på händer. eller när ja nocka ted i huvet, eller när jonna ställde sig mellan de som bråka och så kom ja och ställde mig där och skrek, eller när petra fick ted att sjunga money for nothing
hahahahah allt var kul.

men nu ska jag fortsätta städa, puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0