too much space to walk away

igår och idag har bara varit ett enda virrvarr.

när ja satt på bussen hem från gävle igår hände något.
jag har haft ont i magen sedan jag blev hämtad i hofors av bror och hans vänner.
inte pga. dom utan för att när ja gick av bussen och gick mot bilen visste jag att jag var helt annorlunda.
när ja gick på bussen i gävle var ja en person som inte hade en aning om något. men allt som hänt sedan dess har gjort att ja ser på allt på ett helt annorlunda sätt. jag är fortfarande samma person, men jag dras mellan att vara helt medveten om allt och att vara i ett vakuum. jag hör inget, jag ser inget och jag är inget.
det är som att jag sitter vid sidan av mitt liv i ett bås och kollar på. iakttar mitt liv.

en kylig känsla av enorm sorg har bitit sig fast i min själ och släpper verkligen inte taget.
jag vet inte om jag klarar av att vara jag på ett tag



image3

Kommentarer
Postat av: Agnes...

Habibi raring! jag känner exakt lika dant! som att jag inte existerar längere, att allt jag gör gör jag bara, jag tänker inte mer, vakuum. jag lever i ett jävla vakuum!!! snälla logga in på msn. eller ring mig, det är ännu bättre!!! för jag tror jag behöver dig ganska mycket just nu....

2007-08-13 @ 11:13:48
URL: http://byebyetruebever

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0