pop the glock

passade på att önska mig lite saker.
everybody, remember 25 septemer!


här är listan:
(ps, ta inte bilderna bokstavligt, läs texten till bildera ist)

1. snygg tisha 2. skor 3. addidas jacka 4. fancy kjol 5. silverskor

6. diamond-halsband 7. blonde halsband (om ja skulle bli blond) 8. kjol + kornblå strumobyxor (är dock leggings på bilden) 9. vit kjol 10. moneyyyy 11. röd kjol

12. massa cola 13. daniel-älskling 14. freddy-älskling 15. adam-älskling 16. en page (dock inte som på bilden) 17. glassss helst ben & jerrys cookie dough ica cream

18. ett rosa playstation 19. en årsförbrukning av popcorn 20. ipod-halsband 






+ en massa secondhand-saker, svarta tuschpennor, skivor, filmer, maaaaat, kärlek och lite mer pengar kanske

Kommentarer
Postat av: Agnes.

mäh, du ska ju typ inte tyyyyyp inte få något av det där av mig:O hoppas du blir happy iaf^^<33333 luhuju!

2007-08-24 @ 07:39:29
Postat av: frida

du får; en inbjudan att komma hit & spela på mitt rosa playstation + krama mig

2007-08-26 @ 19:17:06
URL: http://birdgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0