fidelity

natten tillbrigade jag hos sofia,
den innehöll allt från tjejsnack till mörkt bad och en söt film kl halv fem på natten.
nu är jag hemma iallafall, vet inte riktigt vad ja ska göra ikväll.
imorn blir det party hemma hos ina, väääldigt länge sen man var där.
men de ska bli riktigt kul och jag hoppas på bra väder osv.
fan vilken seriös blogg det blev nu, uuuuuschhhchch
jag inväntar 16.15 då bilddagboken öppnar igen. pepp

1. the conells - 74-75
2. shout out louds - please please please
3. justice - d.a.n.c.e (original)
4. laakso - västerbron 
5. regina spektor - fidelity 
6. frankie valli - beggin'
7. le sport - tell no one about tonight
8. the wannadies - you and me song
9.  the tough alliance - holiday
10. belle and sebastian - fuck this shit

kiss and dont tell.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0