better

hitta mina rosa glasögon igårkväll <3
de var typ 3 år sedan ja använde som sist
ja vill köpa kläder NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
och liksom min helg är fullpackad av saker att göra, de är det enda posetiva med att gå i skolan,
att planera saker och träffa människorna som man inte träffar annars.

vart värsta förvånad idag. så kanske inte mina sista två år blir så pjåkiga?

dagen har annars varit relativt bra.
523846 grader och såklart skulle vi spela minigolf i solen
sen köpte vi macka på lilla europa och satt on the kyrkogååård
skola lite senare, englishhhhhhh
sen bada + äta mat + äta mackor + kolla på vänner + åka till gällivare och äta tårta.
saknar vissa personer just nu.
laddar upp för 7 sep. parrrrty
även min birthday, kent och massa annat fett liksom
puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0