1000 words

idag har jag haft 6 lektioner, SEX FUCKING LEKTIONER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
det blir ännu roligare när man har mens och känner sig helt öm och svullen i hela kroppen.
kände mig som är jävla potatis och så springer man där fram och tillbaka mellan skåp och lektion.
och såklart är jag den enda i klassen som har nederskåp så ryggskott får man på köpet när man går till skolan vetni. och man går bara och irriterar sig på alla nya fjortisar, emos och brats. det är de enda som finns på våran skola. mest emos. och alla fittoga människor som tror att dom äger hela jävla cafeterian och sitter där med sina jävla mössor och girlzzzzzz. usch
det måste också vara 34 minusgrader så att jag får åka i vantar till skolan och få vind i ögat så att hela min maskara försvinner på högeröga och ser ut som något jävla retard när ja kommer.


NEJ JAG HAR INGEN POSETIV DAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0